Support

Vid supportärenden, kontakta vår supportavdelning. Övrigt information och villkor se ditt serviceavtal.

013-470 40 19
Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Supporten är öppen helgfri måndag-fredag kl. 09:00 - 12:00 samt kl. 13:00 - 16:00 

Support- och uppgraderingsavtal - din trygghet

Med vårt support- och uppgraderingsavtal får du som kund största möjliga nytta av våra produkter lösningar. Dessutom får du maximal trygghet. Support- och uppgraderingsavtalet ger dig programvaror som alltid är uppdaterade och utvecklas för att er verksamhet ska fungera optimalt. Ni når också vår kunniga supportavdelning på telefon eller e-post fem dagar i veckan om ni behöver hjälp. Millnets support- och uppgraderingsavtal är helt enkelt en trygghetsförsäkring med produkter av högsta kvalitet och ger den hjälp du behöver för att du ska få maximal nytta av dem.

Läs mer nedan:

När du känner dig osäker eller har kört fast är det enkelt att komma i kontakt med vår support. Dem når du via telefon (013-470 40 19) eller e-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Supportens öppettider är alla vardagar mellan klockan 09:00 till 16:00 med lunchstängt mellan klockan 12:00 till 13:00. Med hjälp av fjärrstöd kan ni via vår supporthemsida koppla upp er mot vår support på distans. Där kan supporten ”ta över” er dator för ett ge er bästa möjliga hjälp på ett snabbt, smidigt och säkert sätt.
Support- och uppgraderingsavtalet ger er fria programuppdateringar varje gång en förändring gjorts, funktionalitet lagts till eller förfinats. Uppdateringen hämtar ni på vår supporthemsida eller beställer av supporten så skickas den till er via post.
Genom våra elektroniska nyhetsbrev får ni löpande information om nya programversioner, tips, råd och erbjudanden direkt i e-postlådan.
Ni får tillgång till våra supportsidor på Internet. Här finns manualer, lathundar, installationsanvisningar, nedladdning av programversioner, möjlighet att lämna synpunkter och mycket mera.
Vi lyssnar på er, och tar tillvara era synpunkter och önskemål på programvaran. Vi registrerar dem i vår önskedatabas för att lyckas tillgodose dem i de nya versioner och produkter vi släpper.
Ni har alltid tillgång till aktuella manualer och lathundar. I samband med att vi släpper nya programversioner kommer de även att innehålla en uppdaterad version av manualer i elektronisk form.
Vill ni ha hjälp med uppgraderingar ger vi förmånliga uppgraderingspriser för alla kunder med serviceavtal.
Det belopp ni betalar för programvaran innefattar en engångsavgift för licensen. Support- och uppgraderingsavtal tecknas för ett år i taget och förlängs därefter i perioder om ett år. Uppsägning av avtalet ska ske skriftligen senast tre månader före innevarande ettårsperiods utgång. Om så inte har skett förnyas avtalet automatiskt med ett år i taget.

Tilläggstjänster

Nedanstående tjänster är tilläggstjänster som inte ingår i support- och uppgraderingsavtalet. Tjänsterna beställs hos oss på supportavdelningen.

Vi ser till att du kommer igång och hjälper till med både tekniska och verksamhetsmässiga frågor. Vi finns till hands för installation och konfiguration av programmet och den mjukvara som behövs för att lösningen ska fungera optimalt i er IT-miljö. Med vår kunskap och erfarenhet finns vi också med som bollplank och resurs för att säkerställa att systemet implementeras på bästa sätt utifrån er verksamhets perspektiv.
Utbildning är kanske det allra viktigaste för att man ska få ut max av sin lösning. Ändå glöms det ofta bort. Dessutom är det lätt att underskatta komplexiteten i ett nytt system och de särskilda förutsättningar som råder på olika arbetsplatser. Millnet ger därför skräddarsydda programutbildningar på plats hos oss eller hos er. Det skapar en direkt koppling till ert företag och er verksamhet vilket garanterar bästa resultat. Våra utbildare är praktiker och goda pedagoger som vet hur det går till i verkligheten. Vi är medvetna om att det inte bara är utbildningens form som behöver anpassas utan det gäller i lika hög grad innehållet.
 

boka demo

Boka en demonstration

En personlig demonstration är det bästa sättet för att få en inblick i våra produkter och lösningar. Självklart är det kostnadsfritt!

Anmäl ditt intresse här ››

branschanpassning box

Branschanpassningar

Du vet väl att våra produkter och lösningar finns anpassade för specifika branscher, tex Advokat, Arkitekt, Ingenjör, Industri, Städ mfl.

Läs mer om våra branschanpassningar ››

news box

Aktuellt på Millnet

Här hittar du viktig information om vad som händer med våra produkter, olika aktiviteter vi gör och vad som händer här på kontoret!

Gå till nyhetsarkivet ››

support box

Support som hjälper

Här hittar du som kund svar på vanliga frågor och kontaktvägar till vår supportavdelning som hjälper dig om du fått problem.

Gå vidare till kundsupport ››