Information - Vi upplever just nu vissa tekniska problem som berör tidrapporteringsvyn för dig som använder Millnet Tid & Projekt. Detta påverkar bland annat möjligheten för vissa att spara registreringar. Våra utvecklare arbetar för att lösa problem så fort som möjligt. Vi uppdaterar så fort mer information finns tillgänglig.
Information - Vi har under dagen haft vissa tekniska problem som har påverkat tidrapporteringsvyn för dig som använder Millnet Tid & Projekt. Problemet ska nu vara löst, men det finns fortsatt risk för vissa driftstörningar under eftermiddagen i samband med att vi åtgärdar orsaken till problemet.
Information: 16-17 maj har vi begränsad support. Detta innebär att svarstiderna kan bli något längre än vanligt dessa dagar.
Information: 16-17 maj har vi begränsad support. Detta innebär att svarstiderna kan bli något längre än vanligt dessa dagar.
Om du har frågor eller stöter på problem kan du alltid kontakta oss på supporten. Hos oss slipper du krångel och långa köer och får alltid hjälp av någon som är insatt i systemet. Vi kan också hjälpa dig att hitta relevanta lathundar och instruktionsvideos om du vill lära dig mer. Du når oss via telefon, e-post eller via chattfunktionen här på hemsidan.
support@millnet.se | dataskydd@millnet.se
Har du supportfrågor eller undrar om någonting som rör dataskydd är Peter personen du vill nå!
support@millnet.se
Behöver du hjälp? Ta det lugnt, du har kommit rätt. Precis som alla andra i supporten är han fantastiskt bra på att besvara frågor och lösa problem.
support@millnet.se
Här har du någon med lång erfarenhet inom support! Hon kommer självklart kunna lösa alla dina problem.
Supporten kan ibland behöva se din skärm för att kunna lösa ditt ärende. Du kommer då bli ombedd att ladda ner detta program. Supporten guidar dig sedan genom uppkopplingen. Vi får endast tillgång till skärmen under den tid som du tillåter.
Har supporten bett om att kunna se din skärm för att gå vidare i ditt ärende? Klicka då på knappen för att ladda ner programmet. Supporten kommer endast kunna se din skärm under den tid som ni båda är uppkopplad och hanterar ärendet. Vi kan aldrig få tillgång till din skärm med programmet utan din tillåtelse.
För att underlätta för dig så har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna. Där hittar du även våra bästa tips och trix för att få ut det mesta av ditt system. Hittar du inte det du letar efter är du självklart välkommen att kontakta oss.