Språkstöd
Möjlighet att justera språk för systemet på anställdnivå. Stöd för svenska och engelska.
Ett webbaserat projekthanteringssystem som tillåter dig att hantera dina projekt och din projektplanering där du befinner dig. Med tidsregistrering och färdiga integrationer mot en mängd lön- och ekonomisystem erbjuder vi även en helhet. En lösning som alltid utvecklas och kan anpassas när behoven förändras. Det ger ditt företag en ökad valfrihet, större affärsnytta och låg ägandekostnad.
Med projektplaneringen kan du som projektledare planera dina projekt och tilldela projektmedlemmarna arbetsuppgifter utifrån tillgänglighet. Du ser enkelt beläggningen för de olika resurserna och kan även följa upp projekten i detalj eller på en övergripande nivå vad det gäller tid, intäkt och kostnad. För att underlätta projektplaneringen av nya projekt som liknar befintliga i fråga om arbetsuppgifter, faser och aktiviteter, kan du även skapa projektmallar och kopiera in uppgifterna. Ett bra komplement till vår standardlösning för projekthantering.
Med projekt- och resursöversikten kan du lätt få en överblick över alla dina eller företagets projekt. Där kan du enkelt välja att sortera på timmar eller procent, gruppera på olika sätt och dessutom visa utfall. Vyn möjliggör även justeringar av befintlig projektplanering utan att behöva leta upp det tillhörande projektet. Systemet erbjuder utöver detta även ett stort antal rapporter för att hjälpa dig hålla koll på både projekt, fakturering och tidrapportering.
Vårt projekthanteringssystem fungerar lika bra för dig som enbart vill skapa och hantera projekt. Utan systemets projektplanering påslagen kan du fortfarande samla all information, aktiviteter, prislista och medlemmar i dina projekt. Skillnaden är att projektmedlemmarna kan rapportera på samtliga aktiviteter som anges, samt att du inte i detalj kan styra vad som ska görs när. Däremot har du fortfarande alla dina projekt tydligt samlade på en plats, och får tillgång till allt som behövs för hantering av både tidrapportering och fakturering om så önskas.
Självklart hanterar systemet även tidregistrering både på datorn och i mobilen. Allt från ren tidredovisning till utlägg, traktamente och körjournal. Dessutom helt anpassat efter era behov.
Vill du även kunna följa upp all tänkbar information i systemet från överskådlig nivå till minsta detalj? Då kan du alltid komplettera ditt system med Millnet Analys. Systemet är baserat på det marknadsledande analysverktyget Qlik Sense och ger dig ett modernt webbaserat beslutstödssystem för avancerad verksamhetsuppföljning.