Millnet AB startade sin verksamhet i Linköping år 2000. Bolagets affärsidé är att utveckla och sälja produkter och lösningar som syftar till att förenkla och effektivisera vardagliga verksamhetsprocesser åt företag och organisationer inom projekt- och tidsredovisning, projektplanering, resursplanering, närvarorapportering, bemanning och rekrytering. Programvarorna vänder sig primärt till konsult- och tjänsteföretag och till bemannings- och rekryteringsföretag. Därför är kunderna vanligtvis IT-företag, konsultfirmor, arkitektbyråer, ingenjörsbyråer, reklam- och PR-byråer, rekryterings- och bemanningsföretag.
Idag har Millnet växt och har kontor i både Linköping och Stockholm. Med hjälp av våra erfarna och kunniga kollegor kan vi även stolt säga att vi nu har ca 500 kunder och över 35 000 dagliga användare, utspritt i ett flertal branscher. Siffror som stadigt fortsätter att öka.
Vi satsar inte enbart på nya funktioner och ökad användarvänlighet utan tänker också på helhetsupplevelsen. Därför värdesätter vi verkligen vårt oerhört uppskattade supportteam. En kontaktväg som vi håller så tillgänglig som möjligt för att det aldrig ska kännas jobbigt att höra av sig. För vi vill att du ska känna dig som en viktig del av Millnet, vara trygg i att vi finns där om något är oklart och veta att vi bryr oss om du har förslag på förändringar.
Vill du bli en del av vårt team? Se våra lediga tjänster eller lämna en spontanansökan redan idag.
Har du frågor eller funderingar kring någonting är du alltid välkommen att höra av dig!