Vi vet att alla branscher och företag inte arbetar på samma sätt. Det innebär också att dina behov kan skilja sig från andras. Vi har därför tre olika lösningar för Millnet Tid & Projekt att välja mellan, för att du ska få det som passar dig bäst.
Vi vet att alla branscher och företag inte arbetar på samma sätt. Det innebär också att dina behov kan skilja sig från andras. Vi har därför tre olika lösningar för Millnet Tid & Projekt att välja mellan, för att du ska få det som passar dig bäst.
En av våra verksamhetskonsulter finns med dig genom hela uppstartsprocessen så att ni komma igång så snabbt som möjligt. Allt du behöver göra är tillhandahålla informationen kring er verksamhet, anställda och era externa system.
Vi arbetar alltid med att göra det så snabb och enkelt som möjligt för dig! Därför uppdateras systemet kontinuerligt med smarta lösningar. Självklart blir funktionerna som rör registrering alltid uppgraderade även i er app i samband med detta.
Vid uppstart får ni en övergripande genomgång. När ni börjar använda Millnet Tid & Projekt får ni även tillgång till lathundar och instruktionsfilmer för alla webbappens funktioner. Dessa får ni självklart dela internt.
Uppstår det frågor kan ni alltid vända er till supporten. De hjälper er igång och löser allt ni kan tänkas stöta på framöver. Ni kan nå vår support via mail, telefon eller den smidiga chattfunktionen på vår hemsida!