Millnet AB
Millnet AB
  • Hem
  • Boka demo
  • Produkter
    • Tid & Projekt
    • Bemanning
    • Rekrytering
    • Närvaro
    • Byråpartner
    • Analys
    • Branschanpassningar
  • Kunder & samarbeten
    • Integrationer
    • Referenser
    • Kundcase
  • Om Millnet
    • Vi på Millnet
    • Kontakta oss
    • Boka webinar
    • Nyhetsarkiv
    • Jobba hos oss
    • Nyhetsbrev
    • Om Millnet
  • Support
    • Supporten
    • Lämna förslag
    • Personuppgifter
    • Integritetspolicy
    • Filuppladdning
    • FAQ
    • Driftstatus
    • Versionsinformation
×
Search Results

Välj det som passar dig

Vi vet att alla branscher och företag inte arbetar på samma sätt. Det innebär också att dina behov kan skilja sig från andras. Vi har därför tre olika lösningar för Millnet Tid & Projekt att välja mellan, för att du ska få det som passar dig bäst.

Boka demo

Basic

PRO

Enterprise

Millnet Tid & Projekt

FunktionerBasicPROEnterprise
Mobil-appXXX
”One click” tid- och projektrapporteringXXX
AktivitetstimerXXX
Möjlighet att skapa egna aktiviteter och aktivitetstyperXXX
Dagboksanteckningar och interna noteringarXXX
Tidrapportering interntidXXX
Frånvaro och avvikelserapporteringXXX
Automatisk påminnelse vid utebliven tidrapporteringXXX
Projektunderlag med anpassning av fakturainnehållXXX
Huvud- och underprojekt samt indelning i faserXXX
BehörighetsnivåerXXX
Fakturering av tidXXX
Bifoga dagbok/projektunderlag med fakturanXXX
Kund- och projektunika prislistorXXX
Integration mot Fortnox, Visma m fl.*XXX
ProjektuppföljningXXX
Debiteringsgrad och TB/TG-rapporteringXXX
SpråkstödXXX
Övertid/mertidXXX
Flextid/komptidXXX
RestidXXX
Standardsupport via chatt och e-postXXX
Tillägg (jour, OB etc) XX
Millnet Invoice med PDF- och e-faktura (Autofaktura) XX
Addera bilagor till fakturor via brev, epost och e-faktura XX
Fakturering av utlägg, kilometer, artiklar mm XX
Inläsning och vidarefakturering av leverantörsfakturor XX
Millnet Utlägg med fota kvitto XX
Millnet Körjournal med automatisk uträkning av körsträcka XX
Millnet Traktamente med automatisk uppdatering av belopp XX
Artikelstöd med möjlighet att fakturera annat än tid XX
Standardintegration Lön inkl. Utlägg, Körjournal & Traktamente XX
Resursplanering XX
Projektplanering XX
Valutastöd XX
SOAP-API XX
Rest-API 
Projektbudget i realtid XX
Single Sign On (SSO) XX
Integration Jira 
Checklistor (WIP)  
Personlig & prioriterad support (telefon, chatt, e-post) XX
Stöd för flera aktiebolag och organisationer med gemensam tidrapportering. (Flerbolagsstöd)  X
Sandbox  X
Abonnemang  X
Millnet Underkonsult. Skapa både kund- och underkonsultfaktura i ett steg. (Selfbilling)  X

Tillval

Millnet Analys

Millnet Analys är ett kraftfullt analysverktyg som tillåter dig att följa upp din verksamhet både övergripande och i detalj. Läs mer här. 

Millnet Analytics automatisk vecko/månadsrapport

Vill du ha automatiska uppdateringar kring verksamheten per vecka eller månad? Då kan du enkelt välja till detta för att få sammanställningar baserad på data i ert system.

Findity (expense)

Ännu enklare hantering av utlägg med integration mot Findity. Kontakta oss för ytterligare information.

SMS-tjänster

Vill du utöka er kommunikation med SMS-tjänster? Kontakta oss för ytterligare information.

Millnet Rekrytering

Med Millnet Rekrytering kan du effektivt själv hantera den interna rekryteringen från publicering av den lediga tjänsten till anställningen. Självklart kan rekryteringssystemet integreras mot Millnet Tid & Projekt så att du har allt samlat på en plats. Läs mer om Millnet Rekrytering här.

Fler instanser

Med denna lösning kan du som har flera bolag, eller olika kontor som ni vill hålla åtskilda, välja till ytterligare instanser. Dessa nås från samma inloggningssida som er befintliga lösning. Kontakta oss för ytterligare information.

Boka demo

Smidig uppstart

En av våra verksamhetskonsulter finns med dig genom hela uppstartsprocessen så att ni komma igång så snabbt som möjligt. Allt du behöver göra är tillhandahålla informationen kring er verksamhet, anställda och era externa system.

Alltid uppdaterad

Vi arbetar alltid med att göra det så snabb och enkelt som möjligt för dig! Därför uppdateras systemet kontinuerligt med smarta lösningar. Självklart blir funktionerna som rör registrering alltid uppgraderade även i er app i samband med detta.

Utbildning

Vid uppstart får ni en övergripande genomgång. När ni börjar använda Millnet Tid & Projekt får ni även tillgång till lathundar och instruktionsfilmer för alla webbappens funktioner. Dessa får ni självklart dela internt. 

Förstklassig support

Uppstår det frågor kan ni alltid vända er till supporten. De hjälper er igång och löser allt ni kan tänkas stöta på framöver. Ni kan nå vår support via mail, telefon eller den smidiga chattfunktionen på vår hemsida!

Kontakta oss
Växeln: 013-470 40 00
E-post: info@millnet.se

Facebook ikon Linkedin ikon

  • Boka demo
  • Nyhetsbrev
  • Boka webinar – Nya teman varje månad
  • Kontakta oss
  • Nyhetsarkiv
  • Jobba hos oss

Öppettider, helgfria vardagar:
Växel: 8:30–16:30
Support: 08:30–16:00
Lunchstängt: 12:00-13:00

Vi stödjer   

© Copyright - Millnet AB