Support

Behöver du hjälp?

Här hittar du som är kund hos Milient information om kontaktvägarna till supporten

Support för våra olika system

Hos oss slipper du krångel och långa köer och får alltid hjälp av någon som är insatt i systemet.

Då Milient tidigare var två företag har vi både  Moment- och Millnetsystem. Det innebär även att kontaktvägarna idag varierar beroende på vilket system du har. 

Du som har ett Millnetsystem kontaktar supporten för Millnetsystemen, medan du som har Moment får hjälp av Momentsupporten.

 

Milient_project_Light-blue_750

Kontaktinformation

support

Millnetsystem

Telefon: 013-470 40 19
E-post: support@millnet.se
Öppettider: 08:30-16:00, lunchstängt 12:00-13:00
support

Moment

Telefon: +46 20 160 46 47
Eller använd den in byggda chatten
Öppettider: 9:00-16:00
redeko_kristin_2
Ni är verkligen den bästa support jag träffat på!!

Kristina Jacobsson
Redovisningskonsult | Redeko

Supportprogram för fjärrstyrning

Supporten kan ibland behöva se din skärm för att kunna lösa ditt ärende. Du kommer då bli ombedd att ladda ner detta program. Supporten guidar dig sedan genom uppkopplingen. Vi får endast tillgång till skärmen under den tid som du tillåter.

Har supporten bett om att kunna se din skärm för att gå vidare i ditt ärende? Klicka då på knappen för att ladda ner programmet. Supporten kommer endast kunna se din skärm under den tid som ni båda är uppkopplad och hanterar ärendet. Vi kan aldrig få tillgång till din skärm med programmet utan din tillåtelse.