Millnet lönecentral
Total kontroll över era kunders löneflöde
Det blir allt viktigare för redovisningsbyråer att digitalisera sitt arbete för att kunna konkurrera på dagens marknad. Men hur görs detta på bästa sätt? Millnet Byråpartner hjälper era kunder att digitalisera och förenkla sin tidrapportering, utlägg m.m. med färdiga kopplingar mot flertalet lönesystemen på den svenska marknaden. Genom sin enkelhet bidrar Millnet Byråpartner också snabbt till att öka er lönsamhet.
Enkel avvikelserapportering med mervärde. Snabbare än e-post och smidigare än Excel.
Skalbar digitalisering som ökar lönsamheten och stärker kundbanden
Oroa dig inte för vad ni har för befintliga integrationer. Våra system har färdiga kopplingar mot flertalet ledande lön- och ekonomisystem, men även flera andra system såsom digital dokumenthantering. Vi arbetar dessutom aktivt för att erbjuda våra kunder ännu fler valmöjligheter. Med oss får du därför friheten att använda de externa system du har nu, men med möjligheten att enkelt byta om behoven förändras. Läs mer här.
Vi arbetar alltid med att göra systemet så snabbt och enkelt som möjligt för dig! Därför uppdaterar vi kontinuerligt samtliga system med smarta lösningar. Vi gör självklart även utrymme för våra kunders önskemål, så att du har möjlighet att påverka utvecklingen.
Vi hjälper dig att sätta upp systemet och lär dig att snabbt och enkelt starta upp nya kunder. Sedan finns vår fantastiska support alltid där om du har frågor eller stöter på problem. Du slipper långa väntetider och får alltid prata med någon som är insatt. Support som finns där för dig helt enkelt! Vår supportavdelning når du snabbt både via telefon, e-post och den smidiga chatten på vår hemsida. Ni får även fri tillgång till våra instruktionsfilmer och lathundar.
Med vår webbaserade lösning har du som byråpartner alltid tillgång till allt du behöver, var du än befinner dig, så länge du är uppkopplad. Tidrapporteringen kan dessutom ske både via dator, mobil och surfplatta för att underlätta för de som är på språng.