Millnet AB
Millnet AB
  • Hem
  • Boka demo
  • Produkter
    • Tid & Projekt
    • Bemanning
    • Rekrytering
    • Närvaro
    • Byråpartner
    • Analys
    • Branschanpassningar
  • Kunder & samarbeten
    • Integrationer
    • Referenser
    • Kundcase
  • Om Millnet
    • Vi på Millnet
    • Kontakta oss
    • Boka webinar
    • Nyhetsarkiv
    • Jobba hos oss
    • Nyhetsbrev
    • Om Millnet
  • Support
    • Supporten
    • Lämna förslag
    • Personuppgifter
    • Integritetspolicy
    • Filuppladdning
    • FAQ
    • Driftstatus
    • Versionsinformation
×
Search Results

Millnet Byråpartner

Shadow Divider Up

Ta byrån till en ny nivå

Det blir allt viktigare för redovisningsbyråer att digitalisera sitt arbete för att kunna konkurrera på dagens marknad. Men hur görs detta på bästa sätt? Millnet Byråpartner hjälper era kunder att digitalisera och förenkla sin tidrapportering, utlägg m.m. med färdiga kopplingar mot flertalet lönesystemen på den svenska marknaden. Genom sin enkelhet bidrar Millnet Byråpartner också snabbt till att öka er lönsamhet.

Boka demo

Millnet lönecentral

Total kontroll över era kunders löneflöde

Millnet Närvaro

Stöd för kollektivavtal, avvikelserapportering, schemaläggning, utlägg m.m.

Millnet Tid & Projekt

Effektivt projektsystem

För era kunder

Enkel avvikelserapportering med mervärde. Snabbare än e-post och smidigare än Excel.

Funktioner och fördelar
  • Enkel avvikelserapportering alternativt rapportering av arbetstid
  • Möjlighet till ”stämpelklocka” via en tidterminal
  • Möjlighet att även rapportera traktamente, körjournal & utlägg
  • Fota kvitton
  • Branschanpassade system
  • Stöd för kollektivavtal på svenska arbetsmarknaden
  • Enkelt att sätta upp och komma igång
  • Helt webbaserat
  • Schemaläggning eller planering av projekt
  • Skapa underlag för lön och fakturering

För byrån

Skalbar digitalisering som ökar lönsamheten och stärker kundbanden 

Funktioner och fördelar
  • Kostnadseffektiva och skalbara lösningar som ökar byråns lönsamhet utan tunga investeringar
  • Knyter kunderna närmare
  • Möjlighet att anpassa systemet med er egen grafiska profil
  • Minskar övriga systemberoenden
  • Automatisk överföring av data till flertalet svenska lönesystem
  • Stöd för kollektivavtal på den svenska arbetsmarknaden
  • Enkelt att sätta upp och komma igång
  • Helt webbaserat
byråpartner byråstöd
Lönecentralen

Överblick och kontroll

Som Millnet byråpartner får du även vår smidiga Millnet Lönecentral. Här får du en snabb överblick över dina kunder så att du enkelt kan se hos vilka månadens lönekörning är klar eller inte. Du ser dessutom om deras tider är attesterade, så att de är redo att hanteras. Vyn fungerar lika bra på dator, surfplatta och i mobilen, så att du kan hålla dig uppdaterad även på språng. Från september 2022 kan ni även enkelt starta upp nya kunder själv, direkt från Lönecentralen.

För mer information kring flödet och funktioner kan du se denna korta film.

Lönecentral

Översiktsvyn i dator och mobil

Millnet Närvaro

Ett helt webbaserat system som hjälper dig och din personal att registrera och hantera tid för lön.

Vi erbjuder enkelhet för användaren i kombination med avancerade möjligheter att skapa arbetsschema och avtalsregler, med stöd för tid över dygnet. Avvikelser kan registreras manuellt på dator och i smartphone, men det finns även möjlighet att stämpla tid både i mobilen och via stationär tidterminal.

Systemet hanterar även registrering av körsträcka, traktamenten samt eventuella utlägg och tillägg, via webbgränssnittet eller direkt i mobilen.

Millnet Tid & Projekt

Ett webbaserat projektuppföljningssystem som tillåter dig att hantera och följa upp dina projekt.

Systemet hanterar allt ifrån tidredovisning på aktivitetsnivå till utlägg, traktamente och körjournal. 

Inrapporteringen göras både via dator och mobila enheter.

Accountec

Välj lösningen som passar dig

Du kan självklart köra våra system fristående, men du har även möjligheten att koppla dem via Accountec. Med denna lösning får du, utöver våra system, ta del av Accountecs smarta byråportal och dess ärendehantering som är fullt integrerat mot deras tillhörande dokumentinsamling och dokumenthantering, Kivra m.m.

Läs mer om Accountecs lösningar på accountec.se. 

Integrationer

Lön & fakturering ska vara enkelt

Alla våra system kommer med färdiga integrationer mot flertalet svenska lönesystem, flera ekonomisystem m.m. Detta gör lösningarna enkla att sätta upp och ger dig även friheten att enkelt byta om behoven förändras. Läs mer om våra integrationer här.

fortnox integration vismahogia

Färdiga integrationer

Koppling mot flertalet lön- & ekonomisystem med mera

Snabb support

Inga långa väntetider och enbart personer som är insatta i era produkter

White label

Ha er logotyp i samtliga system för att sprida ert varumärke och ge era kunder en helhet

Produktblad
Boka demo
byråpartner byråstöd

 

Självklarheter

Integrationer

Oroa dig inte för vad ni har för befintliga integrationer. Våra system har färdiga kopplingar mot flertalet ledande lön- och ekonomisystem, men även flera andra system såsom digital dokumenthantering. Vi arbetar dessutom aktivt för att erbjuda våra kunder ännu fler valmöjligheter. Med oss får du därför friheten att använda de externa system du har nu, men med möjligheten att enkelt byta om behoven förändras. Läs mer här.

Alltid uppdaterat

Vi arbetar alltid med att göra systemet så snabbt och enkelt som möjligt för dig! Därför uppdaterar vi kontinuerligt samtliga system med smarta lösningar. Vi gör självklart även utrymme för våra kunders önskemål, så att du har möjlighet att påverka utvecklingen.

Support & uppstart

Vi hjälper dig att sätta upp systemet och lär dig att snabbt och enkelt starta upp nya kunder. Sedan finns vår fantastiska support alltid där om du har frågor eller stöter på problem. Du slipper långa väntetider och får alltid prata med någon som är insatt. Support som finns där för dig helt enkelt! Vår supportavdelning når du snabbt både via telefon, e-post och den smidiga chatten på vår hemsida. Ni får även fri tillgång till våra instruktionsfilmer och lathundar.

Alltid tillgängligt

Med vår webbaserade lösning har du som byråpartner alltid tillgång till allt du behöver, var du än befinner dig, så länge du är uppkopplad. Tidrapporteringen kan dessutom ske både via dator, mobil och surfplatta för att underlätta för de som är på språng.

Shadow Divider Up

Kontakta oss
Växeln: 013-470 40 00
E-post: info@millnet.se

Facebook ikon Linkedin ikon

  • Boka demo
  • Nyhetsbrev
  • Boka webinar – Nya teman varje månad
  • Kontakta oss
  • Nyhetsarkiv
  • Jobba hos oss

Öppettider, helgfria vardagar:
Växel: 8:30–16:30
Support: 08:30–16:00
Lunchstängt: 12:00-13:00

Vi stödjer   

© Copyright - Millnet AB