Millnet AB
Millnet AB
  • Hem
  • Boka demo
  • Produkter
    • Tidredovisning
    • Projektplanering
    • Bemanning
    • Rekrytering
    • Närvaro
    • Byråpartner
    • Analys
    • Branschanpassningar
  • Våra kunder & samarbeten
    • Integrationer
    • Referenser
  • Om Millnet
    • Vi på Millnet
    • Kontakta oss
    • Boka webinar
    • Nyhetsarkiv
    • Jobba hos oss
    • Nyhetsbrev
    • Om Millnet
  • Support
    • Supporten
    • Personuppgifter
    • Integritetspolicy
    • Filuppladdning
    • Versionsinformation
×
Search Results
Byråpartner
Shadow Divider Up

Ta byrån till en ny nivå

Det blir allt viktigare för redovisningsbyråer att digitalisera sitt arbete för att kunna konkurrera på dagens marknad. Det vill säga, att kunna ta steget till att bli framtidens byrå. Med en helt webbaserad lösning som effektiviserar och automatisera mycket av arbetet tar du detta steg. Du får dessutom mer tid över till att hjälpa dina kunder med ytterligare analys och rådgivning och på så sätt hjälpa dem att växa. Det sparar tid och pengar för både er och era kunder. Så bli vår byråpartner redan idag!

Boka demo

Byråsystem

Ett system anpassat för byrån

Läs mer

Försystem

Nischade system för dina kunder

Läs mer

Byråsystem

Ett system anpassat för byrån. Bland annat kan ni planera ert arbete per kund, rapportera tid och analysera er och era kunders verksamhet. Självklart är allt helt webbaserat.

Försystem

Nischade system anpassade efter kundens behov. Avvikelserapportering, schemaläggning och projektplanering m.m. med en helt webbaserad lösning.

Byråpartner

Som byråpartner få du ett byråsystem för byråns arbete, nischade försystem för era kunder och en byråportal som länkar samman dessa. Det ger dig en helhet som effektivisera och automatisera både ditt och dina kunders arbete. Klicka nedan för att få veta mer om vad de olika delarna erbjuder.

Byråsystem

För det interna arbetet

Med byråsystemet hanterar ni er egen tidrapportering, med komplett stöd för traktamente, körjournal och utlägg. Arbetet planeras per kund och du skapar snabbt och enkelt en ny årsplanering, baserad på föregående år. Du skapar även lön- och faktureringsunderlag i ett och samma system.

  • Effektiv rapportering av tid, traktamente, körjournal & utlägg
  • Skapa underlag för lön & fakturering
  • Planera arbetet per kund
  • Skapa enkelt ny årsplanering baserat på förra årets planering
  • Helt webbaserat
Byråportal

Länken mellan byrån och kunderna

Portalen fungerar som länken mellan er och era kunders system. Här samlar du alla dina befintliga kunder och kan snabbt och enkelt lägga upp nya. Du kan sedan växla mellan de olika kunduppsättningarna från en och samma plattform.

  • Samla alla kunder på en plats
  • Växla snabbt mellan kundernas system
  • Kommunicera med era kunder
  • Helt webbaserat
Nischade försystem

Lösningen för era kunder

Hjälp era kunder att bli effektivare genom att digitalisera deras verksamhet med något av våra branschanpassade försystem. Låt dessutom era kunder själva välja försystem med en enkel onboarding process. Valt försystem är redan integrerat med byråns affärs- och lönesystem där överföringar av löpande data sker per automatik. Vi erbjuder även white labeling av systemen, så att du kan använda er logotyp för att skapa en helhet mot era kunder. 

  • Branschanpassade system
  • Automatisk överföring av data
  • Enkelt att sätta upp och komma igång
  • Helt webbaserat

Vi har stöd för bland annat:

  • Enkel avvikelserapportering
  • Schemaläggning
  • Kollektivavtal
  • Rapportering av tid, traktamente, körjournal & utlägg
  • Planering av projekt
  • Skapa underlag för lön och fakturering
Analys

Ett smidigt verktyg

Följ upp och analysera din och/eller dina kunders verksamhet. Få nyckeltal, diagram, tabeller och annan information som du kan vrida och vända på, för att ge dig en tydlig och överskådlig bild av hur verksamheten utvecklas. Det gör att du kan fatta snabba och välgrundade beslut och förbättra rådgivningen för dina kunder. Inte minst genom att blicka framåt och hjälpa kunderna nå mål, snarare än fokusera på redovisning av historisk data.

  • Få full koll på din och/ eller dina kunders verksamhet
  • Få underlag för beslut och rådgivning
  • Färdiga rapporter och diagram
  • Möjlighet att enkelt justera/ skapa egna rapporter
  • Helt webbaserat
Integrationer

För lön & fakturering ska vara enkelt

Alla våra system kommer med färdiga integrationer mot flertalet affärs- och lönesystem. Detta gör det enkelt att sätta upp och ger dig friheten att enkelt byta om behoven förändras. Läs mer om våra integrationer här.

vismahogia

Färdiga integrationer

Koppling mot de flesta löne- & ekonomisystem med mera

Snabb support

Inga långa väntetider och enbart personer som är insatta i era produkter

White label

Ha er logotyp i samtliga system för att sprida ert varumärke och ge era kunder en helhet

Byråpartner
Produktblad
Boka demo

 

Självklarheter

Integrationer

Oroa dig inte för vad ni har för befintliga integrationer. Våra system har färdiga kopplingar mot flertalet ledande lön- och ekonomisystem, men även flera andra system såsom digital dokumenthantering. Vi arbetar dessutom aktivt för att erbjuda våra kunder ännu fler valmöjligheter. Med oss får du därför friheten att använda de externa system du har nu, men med möjligheten att enkelt byta om behoven förändras. Läs mer här.

Alltid uppdaterat

Vi arbetar alltid med att göra systemet så snabbt och enkelt som möjligt för dig! Därför uppdaterar vi kontinuerligt samtliga system med smarta lösningar. Vi gör självklart även utrymme för våra kunders önskemål, så att du har möjlighet att påverka utvecklingen.

Support & uppstart

Vi hjälper dig att sätta upp systemet och lär dig att snabbt och enkelt starta upp nya kunder. Sedan finns vår fantastiska support alltid där om du har frågor eller stöter på problem. Du slipper långa väntetider och får alltid prata med någon som är insatt. Support som finns där för dig helt enkelt! Vår supportavdelning når du snabbt både via telefon, e-post och den smidiga chatten på vår hemsida. Ni får även fri tillgång till våra instruktionsfilmer och lathundar.

Alltid tillgängligt

Med vår webbaserade lösning har du som byråpartner alltid tillgång till allt du behöver, var du än befinner dig, så länge du är uppkopplad. Tidrapporteringen kan dessutom ske både via dator, mobil och surfplatta för att underlätta för de som är på språng.

Shadow Divider Up

Kontakta oss
Växeln: 013-470 40 00
E-post: info@millnet.se

Facebook ikon Linkedin ikon

  • Boka demo
  • Nyhetsbrev
  • Boka webinar
  • Kontakta oss
  • Nyhetsarkiv
  • Jobba hos oss

Öppettider, helgfria vardagar:
Växel: 8:30–16:30
Support: 08:30–16:00
Lunchstängt: 12:00-13:00

Vi stödjer   

© Copyright - Millnet AB